_ilayda_ Geçen hafta 37+0′da yapmıştı doktorum, 2 parmakla yapıyor zaten çatalda pozisyon gereği biraz rahatlıyor bence kaslar, kendini kasmayınca parmağının ilerlemesi hissedilmiyor. Sadece iç çapına bakarken (parmaklarıyla sağa sola doğru) çok az acır gibi oldu ama çok kısa sürdüğü için sorun olmadı. Bence çok kısa süreceğini düşünerek rahatlayarak gidin 😊