esraEb Elifaras_ merhabalar. Doğum yaptınız mı acaba ? Ben de 38+2 yim gebelik boyunca bulantı yaşamadım denecek kadar az yaşadım ama son bir haftadır her günüm bulantı. Neden oluyor bu 😤
Elifaras_ esraEb hayır doğum yapmadım. Bugün doktorum rahim sıyrılması yaptı. 3 gün sonra sancıların başlar dedi bakalım
Selcennnn Elifaras_ bende 39 haftalık hamileyim ve aşırı derecede midem bulanıyor hamileliğim boyunca hiç olmamıştı ta ki şu son haftaya kadar geçmiyor bir türlü mide yanması bulantı çok zorluyor artık
Nehirsude Elifaras_ doktora gittiniz mi bu süreçte hiç benim dayımın esindede vardı 39 üncü haftanın sonunda aşıri midesi bulandı bebek kaka yapmış denildi sezeryane alındı direk
Elifaras_ Nehirsude daha bugün kontroldeydim. Bişi yok. Onunla alakası olduğunu sanmıyorum. Bebek mideye baskı yapıyor