Deletedmom_93 ben ilk bebeğime kullandığım 5li takımı koydum. 2 tane tulum 2 tane zıbın 2 tane çorap 3 tane ağız bezi koydum. Öyle 3 set şeklinde 10lu takım felan boşa masraf. Yok isimli takımlar yok isimli takı yastığı fkdkdkd yok isimli battaniye felan. İnanın bebeğin umrunda olan şeyler asla değil. O yüzden hiç bir şey de şöyle gerekli diyemem. Elde ne varsa koyabilirsiniz kızlar. 😃