Kızlar 34+3 haftalık hamileyim bu gün perinatoloji doktoruna gittim 34 haftada gel doğuma karar verelim demişti sezaryen için gün verir diye beklerken plesanta yukarı çıkmış normal doğum öneriyorum doğum esnasında kanama olursa sezaryena döner dedi kafam karıştı kanama riski varsa neden direk sezaryen değil doğum esnasında kanama olursa ya kötü birşey olursa bu şekilde olup sağlıklı normal doğum yapan var mı ?