Ay ben de ne zaman yapsam bilemiyorum 30da yapayım diyorum ama doğuma kadar 2 ayda eski haline dönecek. Geç yapsam yapabilir miyim o ağır halimle düşünüyorum. En azından evin düzenini kurayım 30.haftada sonradan ağırlaşırsam birini çağırırım diye karar verdim en son şuan her şey karman çorman etrafta düzenlemedim henüz yeni aldığımız eşyaları da