Nnewmommy Sevgili anneler yeşil sarı renkte akıntım oluyor doktora gittim antibiyotik verdi geçmezse daha güçlü bir antibiyotik verecekmiş .. daha önce yaşayan var mı bu durumu geçiyor mu hemen nelere dikkat etmem gerekir ?
Slatasever Nnewmommy bende de vardı süt kesiği gibi geliyor bazende akıntı şeklinde mantar veyahut idrar yolu enfeksiyonundan tetikliyor
ladyax Nnewmommy 15. Haftadan beri çekiyorum bende antibiyotik geçici çözüm maalesef tekrarlıyor hiç böyle bir sorunum yoktu gebelik mahvetti
Churcill Nnewmommy değeriniz çok yüksek değilse önlenir belki. Ben 36. Haftadayım fitil kullandım tek kullanımlık tozlardan kullandım fayda etmedi. Daha dün sağlık ocağında izlemim vardı orda da söyledim bol su iç başka yapcak bişey yok dediler 😂 hele de sıcakta hiç çekilmiyo sürekli bi ıslaklık hissi
Coynes Kanayan yaram🤦🏻♀️bende akinti da var kasintida mantar sanirim enfeksiyon yok cunku doktorum iki üc kez fitil verdi ise yaramadi ben kendim sirkeli su nioli yagi travazol herseyi denedim hala devam ediyor Tek tesellim dogumdan sonra bitmesi😢
Nnewmommy Coynes bana mantar değil mantar olsa daha iyiydi dedi çok endişelendim inşallah geçer sizin de çabucak
Gzd11gzd Nnewmommy Bende hala var ve ne denediysem geçmiyor doguma kadar boyle olacak sanirim 🙃 Sadece ic camasirimi cok sık degistiriyorum, kuru tutmaya calisiyorum ve bol su baska pek bisey yapilamiyor malesef
Nnewmommy Slatasever akıntı oldu ben de sadece ağrı sızı yanma birşey de yok inşallah çabucak atlatırız ya
Slatasever Nnewmommy ilaçlarını düzenli kullanırsan birazda temizliğine dikkat edersen çok kolay atlatırsın ama dikkat etmezsen aşırı sık tekrarlıyor dikkatli ol :)
Nnewmommy Slatasever ya inşallah iç çamaşırını sürekli değişiyorum ütülüyorum su içiyorum bol bol inşallah geçer ve tekrarlamaz 🙏🏻
Zmkk0000 Uzun bir süre bende uğraştım ilaçlar hiç çözüm değil en iyi çözüm pamuklu çamaşır sık sık değiştirmek en önemlisi de günde 3 litre su içmek tertemiz oluyorsunuz
Churcill Nnewmommy ben hep tahlilde gördüm hiç alttan bakalım demedi doktor. Farklı bi yöntemse demek ki 🤷