Bugün kontrole gittim ve doktor 2 li ve 3 test yaptrmami söyledi kabul etmedim sizce doğru mu yaptım bilmiyorum ama çevremde çoğu kişi yaptı down sendromu diyip doğum yaptıktan sonra sağlıklı bebek kucağına alan var sadece piakolojik olarak çok etkiliyor