Brisii Kızlar sütüm tayzikli gelıyor şişince emzirmeye korkuyorum çünkü bebeğim tıkanıyor ama yan yatarak emzirince hiç öyle bişey olmuyor rahat emiyor daha 15 günlük kızım, öyle emziren var mı acaba zararlımıdır
Seymoshh Brisii emzirebilirsin tabiiki ama makasta yapabilirsin bir süre taziğini bastırmak için göğüs ucunu iki parmak arasına alıp azıcık bastırırsan taziğini azaltır
Seher_okan120820 Brisii valla tazikli nasıl olur bilmiyorum ama suanda benim kızımda 14 günlük yatarakta emziriyorum her türlü de oturarar emzirsekte bebek zaten yine yatış pozisyonunda oluyor öyle düşününün hatta suanda bile memede yan yatmışız emişiyoruz 😂
Seher_okan120820 Brisii yani her pozisyonda veriyorum geceleri çoğunlukla yatarak veriyorum alarmlarım var ama zaten kendide 2 bck saatte bir kalkip araniyor zaten bi gözüm açık hep istesemde kapatamiyorum 😂 kendim cok uykuluyken vermiyorum maazallah biyerine zarar veririm diye ama göğsüme yanağını koyup uyumaya bayılıyo 😂🥰