Bebeklerim2p Devlet Hastanesi’nde işinin ehli kadın doğum doktoru var mı ? Kayınvalidem için arıyorum da lütfen yardımcı olur musunuz ☺️
Annee026 Bebeklerim2p ben yunus Emre devlet hastanesi İlkay oral a gidiyorum çok memnunum çok iyi bir doktor bence ama randevu biraz zor bulunuyor talep oluşturup bildirim gelince hemen almanız gerekli
Sumeyyealts Yumusemre devlet hastanesinde döndü demirel durukan var çok iyi ama ona da randevu bulmak çok zor oluyor genelde
Kiymetyildiz Yunusemre de İlkay oral var şehirde de kıymet çiçek var ikisi de çok iyi ikisine de gitmiştim ama randevu zor bulunuyor
Kiymetyildiz Sumeyyealts öyle mi 😂 ben de tavsiye üzerine gitmiştim bi kez gittim sonra bir daha gitmedim o gittiğimde ilk girdiğimde biraz gerilmiştim konuştukça samimi gelmişti
Sumeyyealts Kiymetyildiz benimde kürtajımı o yapmıştı sabah vizite geldiğinde azarlar gibi konuşup durdu bi kere yıldızlarımız barışmadıysa bi dahası zor 😂
Kiymetyildiz Sumeyyealts öncelikle çok geçmiş olsun. Doğru tabii bir kez barışmadı mı olmuyor maalesef. Bir de devlettekiler biraz ruh haline göre hareket ediyor genelde bazen çok iyiler bazen çok kötüler
Sumeyyealts Kiymetyildiz teşekkür ederim, evet öyle haklısınız özellikle kadın doktorların ruh halleri çok değişken oluyor erkek doktor tercih etmek sanırım daha iyi
Kiymetyildiz Sumeyyealts kesinlikle katılıyorum ama İlkay hanım en başından beri çok samimiydi bir iki kez gitmiştim ona da çok da memnunlar ve randevu bulunmuyor maalesef