ikizannesiiiii2 Kızlar ben ikiz gebeyim tek yumurta 19 haftalık idrar yolu enfeksiyonum çok yüksek çıkıyor sürekli geçmiyor bir türlü bebeklere zararı olur mu acaba çok korkuyorum
Ayce09 ikizannesiiiii2 benimde başından beri var 24 olucam yarın ikiziz bizde antibiyotik şase kullandım kanımada geçmişti ama kendi doktorum az buldu en son ne durumda bilmiyorum şikayetim yok kasık ağrısı yapıyodu, inşallah bebeklere geçmez benimde aklım fikrim onda
humaninannesi61 ikizannesiiiii2 Doktorunuz bir şey söylemedi mi acaba. İkinci gebeliğimde de yaşadım ilaçla geçirdiler çnkü düşük riski oluyor demişlerdi. Şmdi ki gebeliğimde de oldu bebek küçüktü ama mecbur antibiyotik kullandım çünkü beni mahvetti çok kusturdu
bernayerli Sizi korkutmak istemem ama enfeksiyondan dolayı kesesi patlayıp erken doğuma alinani duydum, bebek doğunca enfeksiyon bebeğe geçtiği icin uzun sure Kuvezde yatan da duydum burda benim de var enfeksiyon ama düşük henuz
ekc Ayce09 Hayır sarı ama yeşile kaçan akıntım oldu biteral kullandım ama ilacın son günü kanamam oldu, bir süre kanamalar devam etti sonrada bebeğimin birinin suyu geldi. 18. Haftada doğum yaptım