GG44 Merhaba kızlar cuma günü 4 ağustosta dondurulmuş embriyo transferi oldum bugün test yaptım cok hafif silik bi çizgi çıktı gibi aynı durumu yaşayan oldumu
Bebegim3444 GG44 transfer günü sayılmıyor sizin dorduncu gun testi. Cok iyi. Yedinci gun tekrarlayıp. Bende dayanamayıp uçucu günü yapmıştım 😂
GG44 Gizmoo çok silik aslında bi daha yaparmıyım bilmiyorum burdan paylasmayı bilmiyorum bilsem görseli atardım bakmanız için
GG44 Transfer günü sayılıyor çünkü hemşirem bana cuma ve cumartesi günleri çok önemli dedi ama herkes sayılmıyo diyo anlamadım😊😊 çok belli belirsiz ama görsel paylasmayı bilmşyorum burdan bilsem atıcam
An53 Çatlatma iğnesi kullanmadıysanız doğrudur ama transferin ilk günü sayılmıyor ilk defa bu kadar erken öğrenen birini gördüm çift transfer mi acaba
GG44 An53 hayır çatlatma iğnesi olmadım 2 tane embriyo transfer edildi ben 3. Gün silik çizgi çıkan bi bayanı görmüştüm ordan yola cıkarak bi yapiyim dedim aslında cok erkende bakalım herşeyin hayırlsıı olsun
Birbahargunu Ben çatlatma iğnesi kullandığım halde yani taze transfer olduğu halde transfer günü de dahil 6. Günü aşırı silik çizgiyi gördüm ertesi sabah çok netti aynı gün beta 30 du inşallah vardır
ikizprensesannesi @GG44 Transfer günü sayılmıyor 😊 Taze transfer mi oldunuz maşaallah çok erken çıkmış testiniz inşaallah pozitif pozitif haber alın 🤲🏻
GG44 ikizprensesannesi dondurulmuş embriyo transferi oldum 2. Denemem çok hayaler gibi bi çizgi sonradan farkettim hatta ben görsel yüklemeyi biliyomusunuz
Deva3 Tüp bebek tedavisi ile 37 haftalık gebeyim. Erken gebelik testiyle ikinci çizgi silik çıkmıştı. Ertesi gün kan verip pozitifi gördüm. Genelde ikinci çizgi silikte olsa çıkıyorsa pozitif oluyor. Ama kesin sonuç kanda çıkar
GG44 Deva3 siizn kaçıncı günde silik çizgi çıkmıstı kuruma çizgiside oluyomuş diye bişey duydum test biraz bekleyince kuruma çizgisi oluyomus sanırım
An53 GG44 O zaman ikisi de tutmuştur yüksek ihtimalle o yüzden sordum genelde ikiz olanlar 3.-4. Gün pozitif görüyor Hayırlı olsun
ikizprensesannesi @GG44 sol taraftaki üç çizgiye basın orada resim yükle yazıyor mutlu resim çıkıcak ordan atabilirsiniz