sinemsii araliksiz bir hafta basım ağrıdı çok kötüydü yemek yiyemiyodum ama tansiyondan olabilir geçti simdi çok şükür. Bide bişey farkettim ben çok kahve içen bir insandim hamile kaldiktan sonra azalttım baş ağrım gecmeyince sert bı kahve yaptım kendime ondan snra geçti