2 hafta önce boş gebelikten kürtaj oldum geçen hafta kontrole gittim doktor her şey iyi kist dahi yok dedi bugün devlete gittim hem 13 mm lik miyom olduğunu hem de çok fazla yumurta olduğunu yani pco olduğunu söyledi. 3 aydır adet görmüyorum bunla ilgili olabilir mi yumurtalıklar? Geçen hafta olmayan miyom bu hafta nasıl oldu onu da hiç anlamadım fikir verir misiniz napmam lazım