Arkadaşlar yaklaşık 2 yıllık evliyim . Evliliğimin ilk 1. Ay’ı içerisinde regl günüm geldiğin de olmadım 3 gün geçti yine olmadım test yaptım çok belirgin şekilde çift çizgi çıktı . Ertesi gün sabah kanamam başladı hemen doktora gittik kanıma bakıldi ve negatif çıktı doktor büyük ihtimal kimyasal gebelik geçirdin dedi ulturosanda da bakıldı bir şey yoktu . O güne kadar bunun ne demek olduğunu bilmiyordum. Nallıhan’a gelin gitmiştim ve orada bir tane hastane var ve kadın doğumcu 1 tane doktor zaten küçük bir yer orası .Kanamam adat kanaması gibiydi ve normal adetim kaç gün de bittiyse o da oyle bitti . Sizce test yanlış çıkmış olabilir mi ? ( Bu durum 2021 de oldu . )
27.02.2023 te Kürtaj oldum boş gebelik olarak değerlendirildi ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum . Çünkü 6. Haftam da pıhtı düştü ve bebeğim orada düştü diye düşünüyorum . 9. Hafta da kürtaj oldum . Neyse hem bebek istiyoruz hem de ben korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşamaktan bende travma olarak kaldı .
Sizce doğrusu ne arastirilmali mi sanırım devlet 2 düşük yapınca gen testi yaptırıyormus öyle duymuştum . Beni bilgilendirir misiniz ?