Kızlar tansiyonunun artmaması gerekir 12 8 takip ediyor ama arada sırada 13 9 olduğu oluyor sıfır tuz beslenmeye çalışıyorum cidden neler yiyorsunuz açık olarak yazabilir misiniz kahvaltı öğlen ve akşam tam bugday ekmeği yiyorum sıkılmaya başladım iyice çıkacak dşye korkuyorum bişey yemiyorum tavuk haşlama bulgur pilavı maddi olarak da zorluyor bu yediklerim içtiklerim