Burcuuzun_ Merhaba aslında çok daha önceden de fark edilen bir şey bu genişlik.Simdi söylemeleri ilginç
Gel gelelim oğlumun hamileliğinden beri sol böbrek geniş dediler (erkek çocuklarda çoğunlukla oluyormuş) doğumdan sonra ve sene içinde bir iki defa ve bunların bir tanesi de nefroloji de olmak üzere kontroller oldu .(ultrason ve idrar tahlilleri) şükür artık takibe gerek yok normale döndü
Tavsiyem bebeğiniz erkekse daha az stres yapın, sünnete öncelik verin,sakin olun takip edin .Bir sorun olmayacak inşallah