momyy__ ZmrtDilaa 22 Ağustos Allah kısmet ederse cumartesi günü randevum var ondan sonra da doğuma giderim en son 2 34 haftalık Ken gittim 2 kiloydu
yenibirannis ZmrtDilaa 20 ağustos da 33 haftalık oluyoruz kontrol var o zmn öğrenicez inş 29+3 de 1400 gr dı💙☺
naz_mc ZmrtDilaa merhabalar dogum tarihinizi sezeryan istediginizi soylediginizde doktor kilosuna gore mi auarliyor nasil bir surec isliyor acaba
Sebnem9593 ZmrtDilaa 12si benimde kontrol var 32haftalik 28+5te 1185 qramdi Bende 20 Eylül düşünüyorum doğumu bakalım daha doktora soylemedim
Portredekitirtil ZmrtDilaa 34 te gittiğimde 2700 e yakındı 2 hafta sonra gittim 36 da 2850 ye yakın olmuştu 2 haftada sadece 150 gr almış. Şuan 36+2 yiz bu ayın 15 i sezeryan oluyorum dr 2900 falan doğar dedi
Anneumut2318 ZmrtDilaa Eylül 21 doğum ama sezeryan düşündüğüm için bi hafta önce alırlar 33 gittim 2 kilo bana göre az doktor da Bişi demedi bugün de kendi doktoruma geldim bakalım o ne diyecek