Blackkcat 7+0 olduk bugün,keseyi 5+3te görmüştük ve zaman durdu resmen;)haftaya salı olan randevumu değiştirip bu cumaya aldım,sizlerin ne zaman randevuları nasıl gidiyor
Pinark92 Blackkcat 5+3 te keseyi gördük bebişle birlikte bugün 6+4 olduk cumartesi günü de kalp atışı için gideceğiz :)
Sevgigulsen Blackkcat 5+6 yiz.. dün kalp atışını duyduk 4+4 te keseyi görmüştük :) cuma günü farklı bir doktora da kontrole gidicem :)
Blackkcat Sevgigulsen erken öğrenilmiş kocaman maşallah canım,ben de erken öğrendim bebeğimi ama net sonuçlar alayım diye bekliyorum sabırsızlıkla:)