mrve_altnts Kızlar ben 2 buçuk aylık hamileyim, ilk gebeliğim ve sanırım bebeğin hareketlerini hissettim bugün. Kıpırdıyor sanki... normal mi bu kadar erken hissetmem yoksa yanlış bir his mi? Herkes çok erken diyor 🤔 sizler kaç aylıkken hissettiniz?
Cansutkbs mrve_altnts heyecanınızı anlıyorum ama henüz çok erken hele ki ilk hamilelikse 24.hafta da filan hissediyorsunuz. İkinci ve diğer hamilelikte 16.haftada hissedersin. 2 bucuk aylık bebeğin hareketleri cok hafif güçsüz. Sizin hissettiğiniz bağırsak hareketleri 😊
Ezgi14 mrve_altnts muhtemelen damar atmasi falandir. Ben ilk 18. Haftamda hissetmeye basladim. 10 hafta cok cok erken ☺
Hhhzzzlll3545 mrve_altnts maaleseff o degildir 😊 17 de pit pit atma hissettim 18 19 da ancak tekme olarak hissettim canim ki suanda senin bebisin cok minicik 😊
mrve_altnts Çok sağolun kızlar, tecrübesiz olunca insan korkuyor iyi olsun da önemli olan o. Zamanla hissettirir kendini miniğim ☺️🙈
Merve201119 mrve_altnts canım daha hissetmen için çok erken bi haftadasın benim üçüncü hamileliğim ve 21 de net hissetmeye başladım 19 larda seğirme şeklinde hissetmeye başlamıştım biraz daha zamanın var hissetmen için
OgretmenEva mrve_altnts o bebek değildir yalnız gaz olabilir, bağırsak hareketiniz olabilir ama bebek olma ihtimali yok. 15. Haftada içimde kanat çırptı minik kızım 21. Haftada ilk tekmesini hissettim 💕 daha zamanınız var 😊
Yasem 21.haftama girerken ilk defa hissettim ilk hamileliğinizse eğer ileriki haftalarda gerçekten tekme attığında şuankilerin tekme olmadığını anlayacaksınızdır :)