Adet tarihime göre bebek 7+6 kalp atışını duyma heyecanıyla hastaneye gittik bebek 6+2 kalp atışı yok dendi. Doktor o kadar olumsuz konuştu ki 3 hafta sonra tekrar gebe kalabilirsin dedi. Benim bebeğim beni terk mi edecek dayanamıyorum gerçekten sakinleşmeye ihtiyacım var lütfen bana destek olur musunuz.