gizemcivil Meltem-42 isim telafuzları kaba biraz direk nur ve medine olsa kibarlar ve güzel ama nura ve medina alışılmışın dışında . Anlamları güzel ama naçizane düşüncem telafuzuda güzel olan isim koyarsanız daha iyi olur gibi😊
Mediha99 Meltem-42 medina koyduğunuz da ismini eğer çevredekiler Medine diye hitap ederse bu şekil de koymayın ismini bence
Mediha99 Meltem-42 her ikisi de aynı isim ama bir harfi farklı okumak sorun olmuyorsa herhangi bir açıdan çünkü ben bilmiyorum dini olarak bir problem oluyor mu bence güzel isimler
clkz Bilemedim kulaga farklı geliyor. Sanki medineymiş de söyleyemeyen biri medina diyormuş gibi. Şive gibi