Fatmanray 20 haftalığım malesef plasente rahime yapışık mesanene çok yakın mesanene kesin bi müdahale olacak kanaman olabilir kan gerekecek ve rahminde alınabilir dedi yaşayan var mı acaba çok korkuyorum 😔
Ozlmcgrci Fatmanray banada öle dedi doktor 4 gebeliğim ve sezeryanım olacak şurda bekliyeyim bende yazan olursa