Bende kendi isteğimle 3 ekimde sezaryen olacağım inşallah 🤲
İlk doğumum olacak. Normal doğumu yapabileceğimi hiç düşünmedim. Klişe kedi köpek bile doğuruyor örnekleri veren çok oldu çevremde ama hisseden benim o kadar ıkınma vs hadi bir şeyler ters giderse korkum fazla, sorumluluğu tek başıma almak istemiyorum. Yapana saygım büyük,doktoruma güveniyorum özelde zaten zorlamıyor beni normal olsun diye kesinlikle içimden gelen en başından beri bu oldu.