Kizlar merhaba,
38 haftamdayim bebegin basi asagida bugun doktorum tekrar kontrol etti bebek hala yukarda duruyor kanala inmemis ve acikligin yok dedi hergun evde egzersiz yapiyorum yuruyusde elimden geldigince yapiyorum ama olmadi yani bu durumu yasayan varmi