bebeğim 13 günlük göbeği hala göbeği düşmedi 3
batikonla etrafını siliyorum bir hafta önce doktora gösterdim normal mi diye gayet normal dedi ama bu 3,4 gündür göbeği böyle sarardı kızlar yarın kontrolumuz var cok korkuyorum nedne böyle olmuş olabilir enfeksiyon gibi duruyo