Kızlar merhaba geçmeyen lekelenmem var 8+2yim 5. Haftadan beri lekelenme yaşıyorum bir kere kanama geldi doktora gittim kanama alanı olduğunu söyledi6+2 de kese 7+6 da kalp atışını duydum. Ama lekelenmem bir türlü geçmiyor. Progestanı fitil ve ağızdan kullanıyorum. Doktorum kalp atışı duyarken herhangi bir kanama alanı görmediğini söyledi sağlıklı büyüme olduğunuda iletti. Böyle bir durum yaşayan oldu mu çok endişeliyim. Acaba düşük habercisi mi 🥹