Kizlar selam biliyorum ki her bebek farklidir ama kendime bunu ne kadar soylesemde , geceleri hareket etmemesi beni hic uyandirmamasi soluma yattigimda hareketlenme olmamasi gun icinde sakin hareketleri olmasi vs 31 haftadayim bu sekilde gebelik geciren var mı aranizda.