-Ozlem58- benim 178 cıkmıştı çok şekerli karbonhidratlı şeyler yediğiniz haftaya denk geldiyse yüklemeniz bayağı fark ediyor, 1 hafta dikkat edin düzelecektir evinizde şeker ölçme cihazı bulundurun açlık tokluk ölçersiniz. Bense şeker var sanıp diyetisyenle devam ettim bir ay ama yokmuş şekerim 😀 bebeğin suyu normalse (fazla değilse), ve de bebiş kilosu çok önden gitmiyorsa şekeriniz yoktur endişe etmeyin daha büyük zarar