Merhaba arkadaşlar bebeğimi 37+3 iken cumartesi günü sezeryan ile doğum yapacağım. İlk gebeliğim ve tüp bebek 22. Haftasından beri su azlığı ile bu haftalara kadar mucize şekilde geldik doktorum su azlığından sebep beni daha fazla bekletmek istemediğini bebeğin sıkıntıya girebileceğini söyledi kabul ederek günümüzü bekliyoruz. Bebeğimin gelişiminde ve kilosunda hiç bir problem yok ama bebeğimin küveze girebilme ihtimalini düşünerek korkuyorum bu haftada doğurup küveze alınan var mı sağlıkla bana getirirler mi yorumlarınızı rica ediyorum 🙏🏻