HafizeeeFatma 32+6 dayım ayaklarım çok şişti ne yapmalıyım psikolojimi bozdular kepekli ekmek aldım kendime
gizcansen HafizeeeFatma yapacak bir şey yok maalesef, 30.haftadan sonra benim de şişmeye başladı. Ayaklarımı dikip uzanınca geçiyor ama ayakta kalınca yine şişiyor, çözümü yok doğumdan sonra inecek😄
TheMuhtesem HafizeeeFatma tuzu tamamen kesin, gün içinde sık sık ayaklarınızı yukarı tutun, sol tarafınıza yatmaya çalışın. Bol su için. En fazla bunları yapabiliyoruz, kalanı artık hamileyiz normal, doğumdan birkaç hafta sonra geçiyormuş