ogrencianne35 Deryaa00 bende kestel de oturuyorum uğur halı yıkamaya veriyorum hep memnunum şuan için bu sene ilk defa koltuk yikaticam bakalım onlar biraz fazla fiyat verdi yakın zaman da lale diye bir hali yıkama var mis arkadaşım koltuk yikatmis memnun kaldı