Merhaba 10 gün önce catlatma iğnesi vuruldm iğnenın 5. Gununde meraktan test yapmstm ve silik di ama baya belırgındı bugun 10. Günüm testte tek cızgı hafifte olsa 2. Cızgıde bı belirginlik yok ıgneden sonra bu sekılde mı oluyor acaba yoksa kesın hamile degılmıyım yardımcı olursanız cok sevınırım kan yapsam cıkarmı acaba