Yagmurun2 ilk oğlumda hidrosefaliydi. Yani bu sıvı fazlalığının adı hidrosefali. 16. Haftasına kadar herşey yolundaydı, 19. Haftada kontrole gittiğimde acil perinatolojiye git dedi doktor sıvı bayağı artmıştı.. doğuma kadar da artmaya devam etti. İlk oğlumla sürecimiz öyleydi. Yani şimdiden öğrensen zaten yapcak birşey yok bunun için, bebeği aldırıcam dersen o başka ama öyle bişey düşünmezsin inşallah. Takip edilmen lazım, sıvı artıyor mu, azalıyor mu.. perinatoloji takipli olman lazım 😞