Beyaz42 Kızlar suyum çok azalmış doktor yarın başlatıcak doğumumu ilk gebeliğim ilk doğumum çok heyecanlıyım, ve gerginim, kendi sancım hiç yok suni sancı çok mu zor oluyor. Deneyimi olan varsa paylaşabilir mi?
Guler9 Beyaz42 öncelikle çok güzel ve çok kolay dogumunuz olur inşallah 🙏 hiç korkmayın bence burda o kadar çok hikaye ve yorum okudum ki hepsinin de çok farklı ve inanimlmaz mucize dolu yorumları o yüzden kendinize inanın moral verin üstesinden geleceğinizi düşünün çünkü herkesin çok farklı ve çok özelmis doğumu… Suni sancı için hiç korkulacak sey degil diyen o kadar çok ki anlatamam. Hiç doğum yapmadim 37+6 dayım sana moral olsun diye yazmak istedim güzel haberlerini bekliyorum 🥰
Beyaz42 Guler9 çok teşekkür ederim gerçekten insana bunları duymak okumak çok iyi geliyor pozitif düşünmeye çalışıyorum inşaallah seninki de çok güzel geçer vaktinde hayırlısıyla sağlıkla alırsın bebeğini kucağına.
Guler9 Beyaz42 biliyorum canım insan başına ne geleceğini neler olacağını bilmiyor o yüzden çok tedirgin oluyor amin inşallah ikimizde çok kolay çok güzel dogum yapalım inşallah duam seninle🌺