Beyaz42 Ben de korse aldım yarın doğumum var sonrasında kullanmaya başlayacağım bakalım faydası olucak mı görücez
Tubiku Kiz kardesim sezeryan sonrasi 3.haftada kullanmaya basladi sanirim. Baya baya gitti gobek. Kullanmayanin duruyor. Bnce etkisi var