Arkadaşlar ben 37 gün önce kürtaj oldum lekelenmem kürtajın 25. Günü bitti ve ben yoğun bir şekilde kürtajın 26. Günü âdet oldum ilk kürtajımda da 48. Gün olmuştu âdetim adet olduğunu nerden anladım son 1 hafta varla yok arası günde sadece bir kez çok az leke geliyordu ama bunun rengi baya kırmızıydı çok yoğundu artık pet dayanamıyordu ilk 3 gün çok yoğun oldu son 3 gün azaldı ve bitti ben gusül almak için yaklaşık 4 5 gün bekledim genelde 9 10 gün sürer âdetim neyse adetin 11. Günü gusül aldım korunarak ilişki oldu ve coraspin içmeye başladım çünkü doktorum âdetin bittikten sonra coraspin başlayalım dedi 3 kaybım olduğu için hani ne olur ne olmaz korunurken veya isteyerek gebelik olur tedbirimizi alalım dedi bugün benim kürtajın 36. Gunu ama adetin başlangıcından sayarsak 14. Günü benden 6 gündür hiç leke vs gelmiyordu coraspin başladım ilişki oldu ertesi günü benden hem yumurtalama akıntısı geldi hem de 2 gündür o akıntıyla beraber çok çok az 1 2 kez olmakla birlikte böyle kahverengimsi leke geliyor bu ne adetin devamı olamaz çünkü adetm bitti ve benden 6 gün hiç bir şey gelmedi acaba coraspin mı lekelenme yaptı anlamadım ya da yumurtlama kanaması diyorlar acaba o mu oldu ki kafam allak bullak oldu adetin 10. Günden sonra özür kanaması olduğu için ibadetlerimede devam ediyorum ama kafam karıştı benim