Kızlar merhaba adetim 2 gün gecikti 2 gündür ara ara kasık ağrım oluyor geçiyor az az gelen kahverengi renkte akıntım ve aşırı göğüs ağrım var okudum yerleşme olabilir mi aranızda bunu yaşayan var mıı ? Test yapmaya da korkuyorum negatifi görürüm diye 😞