kubrasena Kızlar selam 36+2 haftalık gebeyim. Suyumun sınırda olduğu söylendi o yüzden her gün acile takibe çağırıldım. Her gün bi önceki güne göre daha az ölçüm oluyor suda. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı.?
1melekannesi3858 kubrasena canım geçmiş olsun kilosu ne kadardi peki kilosu iyiyse sknti olmaz benimkinin kilosu düşük gelisim geriligi var