Meleka123 7+2 haftalık hamileyim. İlk başlarda bel ağrısı kasık ağrısı vs oluyordu fakat artık olmuyor ve mide bulantılım kusmam hiç olmadı ve ilk @gebeliğim böyle bi durum yaşayan var mı
Burcuozz Meleka123 ben şuan 38 haftalık hamileyim ve hamilelik sürecimin başından beri bir kere midem bulanıp kusmadım öyle kokulara karşı bir hassasiyetim de yok hiçbir belirti yaşamadım yani😊
Ada022 Meleka123 ben de hiç belirti yaşamadım bulantı kusma vs olmadı herkesde olacak diye bişey yok aksine sevinin prenses gebelik yaşamak güzel
Bebegim3444 Burcuozz merhaba. Bisey sorucaktim. 9ile 10. Haftalarınızı hatırlıyor musunuz. Kasikta batma hissi nasıldı. Benm hic yok. Yanı sanki hic hamile değilmişim gbi. Yarın kontrole gidicem ama içimde hep suphe. Eskiden kasik ta batmalarım oluyordu
Burcuozz Bebegim3444 hatırlıyorum hiçbir şikayetim yoktu bebeğim kendi kendine büyüdü hiç anlamadım hatta soranlara ağrım var de nazar değmesin diyorlardı