Slnaycn Gebelik şekeri çıktığı günden beri çok dikkat ediyorum yememem gereken hiç bir şeyi yemedim. Ama bugün ekmekte yedim bulgur da yedim dayanamadim şimdi uzuuliyorum 🥺🥺 of
bdenerigokce Slnaycn bulgurda bi sorun yok diye biliyorum ben, ekmeği bırakmalısın ama artık tam buğday da çok güzel denedin mi?
Elifkskl Slnaycn ye canım hergün yemediğin sürece sıkıntı olmaz merak etme yemekten yarım saat sonra bol bol su iç atar vücut
Slnaycn bdenerigokce doktor bulgur da yemeden iyi olur dedi bende zararlı değil diye biliyorum ama. Şimdi taşınıyorum o yüzden eve birsey de almadım gidince deneyeyim artık yoksa açlıktan canım sıkılıyor 🥲
bdenerigokce Slnaycn öyle dediyse yememeye çalış o zaman canım, sebze lifli gıdalar ye çorba iç, zaten çok sıcak yemek yenmiyor ki bu havalarda 🤷♀️ bol su iç, yeme isteğin gider 🫶
Slnaycn bdenerigokce evet 2 haftadır öyleyim ama bugün yenik düştüm yedim maalesef 🥴 inşallah daha da dikkat edeceğim artık mecburen 🥲
bdenerigokce Slnaycn inşallah🫶 başka alternatif şeyler bul kendine öyle daha kolay olur canım kolay gelsin🫶
Slnaycn __mom1 ölçüm cihazım yok tekrar etmem istendi o yüzden bekliyirm iki gün sonra tekrar gideceğim canım o güne kadar dikkat ediyorum 😌
Elif2143 Canım ben seker hastasıyım. Ünsilin kullanıyorum herşey yiyorum yanı kacamaklarım oluyor 200 lü cıktıgı oluyor dahılıye doktorum normal demişti. Kadın doğumda bebek saglıklı diyor. Senın yapman gereken böyle seyler yedıgın zaman yürüş yapmak cok faydası oluyor denendı onaylandı. Korkma allah ne derse o olur napalım ınsanız kacamaklarımız oluyor