anneadayiiiiiii benim başıma geldi iki defa. İlkinde anlamadık doktor emzirdiğim için hormonal dengesizlik dedi içimize çok sinmedi. Sonraki ay tekrar olunca başka doktora gittik, kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim. Vücut çok erken evrede sağlıksız bir gebelik olacağını öngörüp kendi atıyor vücuttan, çoğu kadın farketmez bile dedi doktor, doğal seleksiyon olarak geçiyormuş. Öncesinde kist miyom vs var mı diye bakmıştı bu arada onlar da yapabilir demişti. Kısaca her türlü bir doktora görünmenizde fayda var, bazı arkadaşlar da yaşamış gebe kalmışlar çok fazla ihtimal var demek ki. İhmal etmeyin, hayırlı haberler alırsınız inşallah