Ege_mommyy_11 Youngmotherr ahlas benimde ilk isim olacak ama 2.isimde kararsızdım berk tınısıda hoş gelio bende bir düşüneceğim
Youngmotherr Ege_mommyy_11 normalde küçüklüğümden beri erkek olursa Beytullah falan istiyordum bu isim bende takılı kaldı 😂
Ege_mommyy_11 Youngmotherr ben hep kız düşünmüştüm erkek asla aklımda yoktu ya hatta kızımız olsa ismi hazırdı 🤣 erkek çkk zorluo beni şuan hep bi kararsızlıktayım ama ahlas ismini sevmeye başladım
Damlaalyz Youngmotherr Ayy güldüm kusura bakma Kucuklugunuzde bu ismi nereden duydunuz da aklınıza geldi öyle kolay kolay akla gelecek bir isim de değil 😂
Youngmotherr Damlaalyz ya bi dizide vardı adam yakışıklıydı işte çocukken hayran olduğum biri 😂 dizide adı öyleydi