Kızlar, 33 haftalik hamileyim sabah kusmalarim hala devam ediyor doktorum normal değil deyip mide koruyucu verdi o da fayda etmedi kendisine bir sonraki gitmemde hatirlaticam tekrar yani çok kusmuyorum su kaybi yasayacak derecede ama böyle köpük köpük kusuyorum mide gazı sorunum var afedersiniz gegirdikten sonra kusma refleksim oluyor haliyle kusuyorum bende duydugum kadariyla gebeliğin sonuna kadar bile kusan oluyormuş kimi normal diyor bu sebepten kafam karıştı benimde bebişin de sağlığı iyi çok şükür cinsiyeti kız buna bile baglayan var bilemiyorum yaşayan var mi acaba?