Mervesultan Kızlar bu sene giden,normal doğum yapan var mı 😍 fikirlere ihtiyacım var.birde som haftalardayım bu özeldeki doktorları etkileyen bi durum mu sizce önemseme anlamında 🥲
Beyzacengiz69 Mervesultan Bende Ceyhun beye gidiyorum ama arkadaşım çiğdem hanıma normal doğum için gidiyordu. Sonra aksilikler olunca sezeryan oldu ama çok memnundu çiğdem hanımdan 🌸
Sedefkitir Mervesultan bende kızımı Çiğdem hanımda sezeryanla doğurdum suan 2.ye hamileyim tekrar ona gidiyorum
Mervesultan Krglmydn bende şuan aynı durumdayım biraz geç kaldım oma gitmeye ama inşallah kısa ve güzel bi sürecimiz olur ☺️
AAmine1823 Krglmydn bende çiğdem hanımla ssvd yapıcam inşallah. Nasıldı ebeler ortam biraz bilgi verebilir misiniz
Mervesultan Mlkgln ona da bi kez gitmiştim hamilelik harici ilgili biriydi ama son zaman olunca Çiğdem hanım uzun zamandır orda olunca ona aldım randevu
Krglmydn AAmine1823 gece 3 gibi gittim ben herkes çok ilgiliydi bebek hemşiresi hasta bakıcısı hepsi doktor son anda geliyor zaten maviş ebeyle başladık sonra Çiğdem hanım geldi bebişi aldı dikişleri attı
Mervesultan Mervesultan gitmek isteyen için fikrimi yazayım tatlı bi doktor bilgilendirici sakin şimdilik memnun kaldım 🙏☺️🌸