Mervoll Meraba kizlar doktorum kontrolüm vardı bi yorum yapar diye düşünüyordum ki doktorum cinsiyeti belli değil dedi devlete gidiyorum oyuzden söylemediğini düşünüyorum çünkü kızımda 11 haftalıkken kesin kız denmişti .sizlerden yorum istiyorum:)