yslnrsh 32 haftalık hamileyim sabahtan beri kusuyorum sizce normal mi doktora gitmeme gerek var mı aranızda bunu yaşayan var mı
pandasever yslnrsh tabiki gitmeniz gerekir sade bir üşütme olsa bile su kaybediyorsunuz ikiniz içinde tehlikeli
CemrePektas yslnrsh kusmak rahim kasılmalarını da arttırır. Hiç olmadı su kaybediyorsun. Bir doktora görünmen faydalı olur