Kumru_6694 Sizde de oldu mu kızlar sürdüğümüz yağlardan galiba ince ince çıkıyor almak istemiyorum çoğalır diye başına gelen var mı siz naptınz 🙄
Zeynep_Sedat Kumru_6694 göbüşüm ve göğsüm de oldu sevmiyorum bu durumu. Ama hamilelik ne güzel hiç bişeyim yoktu önce
Bahar-1 Yağlardan değil canım hamilelikten. Benim de biraz oldu, sadece göbüş değil tüm vücut 🐒😂 sonra dökülüyor diyorlar inşallah dökülüyordur🙏
Daisy0000 Bahar-1 Doğum yapalı 46 gün oldu dökülmedi :( Göbek ve göğüs kıllarım sarı sarıydı belli bile olmazdı şimdi siyah siyah :((
Bahar-1 Daisy0000 ay inşallah ilerleyen günlerde dökülür. Ben kendimi öyle avutuyorum. Yüzüm de lekelendi doğumdan sonra geçer diyorum hep😥😥😥😢😢😢😢
Honeyss Benimde var ama önceden de vardı yani pcos var aşırı tüylenme yaşıyordum siz alıyor musunuz göbek tüylerini