Busy unisom diye bi ilaç kullandım ben de. prilam ve zofer hiç fayda etmedi. serum bi tık iyi geliyordu ama her gün onu taktırmak da mümkün olmuyordu. unisom u bi sorun doktorunuza, biraz uyku yapıyor ama ferahlamıştım. bi de e bebekten bulantı bilekliği almıştım. psikolojik midir bilmiyorum ama onu takımca bulantım azalıyordu. Allah şifa versin inşallah çabucak toparlarsınız.