Adeninannesiseren canım sanırım senin geç döllenmeymiş bu önemli bi ayrıntı,senin kalp atışının sebebi geç döllenme de olabilir,benim erken döllenme olmasına rağmen gittikçe kalpte ki sıkıntıydı ama süreci biraz anlatayım regliden önce öğrenmiştim beta hcg yüksek çıkmıştı hatta ikiz mi diyordu etrafımdakiler:)kese gayet iyiydi sonra bebeği görmeye gittiğim hafta kalp derinden geliyor yeterince alınmıyor sinyalde ve istenilen atım hızı değil demişti dr,1hafta geçtikten sonra gittik ritmi değişmişti yavaş atıyordu de genetik bi sıkıntı olabilir her hangi organında sıkıntı olabilir dedi her an durabilir hazırlıklı olun dedi tabi o an içimde ki yangını anlatamam ağlamaktan helak oldum üstelik 2evladım var ama yeri öyle başkaydı ki yani hepsi özel hepsi ayrı evlatların 10.hafta içinde gittim hazırım duymaya dedim eşim elimi tuttu sonra doktor güzel bi açıklama yaptı bi şekilde doğsa belki engelli olabilirdi bu seni daha çok üzerdi demek ki Allah bunu hakkında hayırlı gördü dedi,dr anlatıyor ama bi kulağımdan girdi diğerinden çıktı o an neyse detaylı usg de bakıldı tekrardan ne zaman kalbi durmuş diye 8.haftanın sonunda kaybetmişim onu,hemen kürtaj için ertesi güne saat aldık işlem kolay oldu uyandığımda odamdaydım hiç ağrım yoktu normal ped takılıydı öyle yoğun kanamada olmadım ağrım hiç olmadı,bu arada ben bu bebeğe hamile kaldığımı duyunca istemsizce üzülmüştüm bebek düşünüyordum ama hemen değil demiştim eşim çok istemişti 3.çocuğu neyse onu kaybedince hiç çocuğum yok gibi çocuk istedim tekrardan ve oldu 4ay sonra,3ay korundum