Aysekykn Kızlar malum doktorlar hep yan yat sırt üstü yatmayın diyor 19. Haftamdayım omzum daha doğrusu kulunclarım tutulmus cok acı cekiyorum ama kas gevsetici de süremiyorum baska tavsiyesi olan var mı? Sıcak tutuyorum biraz cözülüyor ama sıcak su torbası da bekletemiyorum zararlı olabilir diye 😭
birnarsever Aysekykn Benimde sol tarafa nefes aldıkça bişey batıyor gibi acıyor bazen. Ilık bir duş alıyorum sonra eşime masaj yaptırıyorum geçiyorum. Hafif vazalinle eşine masaj yaptırıp yumuşatabilirsin biraz.